RE: * صندلي داغ *
سلام
.
.
.
1.موسیقی که گوش میدید!؟چه خواننده هایی؟
.
2.رابطه تون با شهدا خوبه؟یعنی راضی هستید؟بیشتر با چه شهیدی درد دل می کنید؟سالی چند بار به شهدا سر میزنید؟
.
3.از چه شعرهایی خوشتون میاد؟چه شاعرانی؟چقدر به فال حافظ اعتقاد دارید؟
.
4.رابطه تون با قرآن که خوبه؟به نظر خودتون از آدم هایی هستید که قرآن ازتون شکایت کنه!؟مسجد چی؟
.
5.وقتی دوست دارید خدا باهاتون حرف بزنه چه می کنید؟
.
6.وقتی دلتون می گیره چه می کنید؟
.
7.بزرگترین آرزوتون چیه؟
.
.
.
بخشید زیاد شد!البته می تونید جواب ندید!ولی حتما بهش فکر که می کنید!؟
موفق و مومن باشید.
در پناه دوست
من آن کوچه گرد شب انتظارم
که جز دیدنت آرزویی ندارم...
علاقه مندی ها (Bookmarks)