سلام (ممنون بهار جان از راهنماییت)
من شش ساله که ازدواج کردم ویه بچه چهار ساله دارم خودم 27سالمه وشوهرم 29 سالشه خاندارم ودیپلم کامپیوتر دارم شوهرم فوق دیپلم کامپیوتره قبل از ازدواج یکسال با شوهرم دوست بودم شوهرم از هر لحاظ خوبه هم به من احترام میذاشت هم به خوانوادم نه اهل کتکه نه اهل دعوا من خیلی دوسش دارم اونم قبلا همینجوری بود ولی متاسفانه سه سال پیش فهمیدم با یه دانشجو که مال یه شهر دیگه بود آشنا شده البته با خوندن اس ام اس فهمیدم بهش گفتم ولی انکار کرد تو مسافرت بودیم با خانوادش که فهمیدم یه چند دقیقه ای لب دریا داره با تلفن حرف میزنه بهش گفتم کیه گفت همکارمه گوشیو ازش گرفتم و فهمیدم همون خانمه میخواستم همونجا ترکش کنم که با دخالت خانوادش اعتراف کرد و گفت همش یه سرگرمی بوده وقول داد که دیگه تکرار نشه ولی دوباره دیدم هنوز ادامه داره ولی ایندفعه انکار کرد منم که رمز ایمیلش روداشتم رفتم وایمیلهایی که برای اون خانم فرستاده بود رو کپی گرفتم وبهش دادم وقتی اونا رو دید التماس کرد وگفت خواهش میکنم بار آخرمه از این به بعد هر چی دیدی هر چی تو بگی ......من شوهرم از شهری که زندگی میکردیم کارش انتقال پیدا کرد به مشهد یکسال اونجا تنها بود وهفته ای یکبار میومد و هر روز زنگ میزد الان مدت شش ماه که ما هم خونمونو بردیم مشهد حالا دوباره فهمیدم با همکارش رابطه داره چون یه سیم کارت همراه اول داشت که میگفت گم شده ولی یکبا همون شماره به گوشیش زنگ زد یه خانم بود بعد از یه مدت باز همون سیم کارت توی داشپورت ماشین بود باز دوباره دیدم نیست تو ماه رمضون ساعت سه نصف شب زنگ زدم به همون شماره دیدم یه خانم جواب میده حالا سه چهار روز پیش بهش گفتن انکار میکنه ومیگه تو شکاکی البته همیشه گوشیش کد داره اگه تو بیابون گیر بکنی امکان نداره گوشیشش رو بده زنگ بزنی ...حالا عوض اینکه من باهاش حرف نزنم اون با من حرف نمیزنه بهش گفتم بیا با هم حرف بزنیم تا مشکلمون رو حل کنیم گفت من حرفی ندارم که با تو بزنم منم ناراحت شدم بچمو برداشتم واومدم خونه مامانش چون به مامانم نمیتونم بگم از هیچی خبر نداره(من از هیچی برای شوهرم کم نذاشتم هر چی که فکرشو بکنید)واقعا نمیدونم چیکار کنم الان فقط به فکر بچم هستم با خودم گفتم برم ازاین خطهای ایرانسل بخرم به خودم اس بدم تک بزنم تا فکر کنه منم با کس رابطه دارم و وقتی ازم پرسید بگم همون کاری که تو با من کردی تلافیشو سرت در آوردم البته بعد بهش میگفتم قضیه چیه ولی دلم میخواد عذابی که تو این چند سال به کرده رو تلا فی کنم
راستی بهار جان من مشهد زندگی میکنم حالا اگه یه مشاوره اینجا سراغ داشتیید معرفی کنید
با تشکر









علاقه مندی ها (Bookmarks)