اییییییییییییییییییییییی جاااااااااااااااااان اللهی من فداش بشم.
بچه ها من خیلی حس خوبی دارم . خیلی توپه. همش به چیزای خوب فکر می کنم.
دعاام کنید. . به یک سوال دیگه هم جواب بدید. البته این سوال الان برای پیش اومد.
می خواد فعلا باهاش کاری نداشته باشم تا افکارشو مرتب کنه و فکر کنه. مطمنم عاشقمه و بهم فرصت میده.
اما باید قبول کنیم که هم داغونه و هم خیلی تنها. بچه ها نکنه رقیبی چیزی پیدا بشه؟؟....
البته من دعا می کنم اما اینو بگید که این درسته من اصلا کاری بهش نداشته باشم؟ تو این اواخر یه دونه اس تو عید قربان دادم یکی هم عید غدیر و بعدی هم می خوام 9.9.90 بدم. این همه فاصله و دوری از یک نگاه خوبه از یک نگاه شاید بد و خطرناک باشه.. حالا کدوم بهتره؟؟؟ شما بگیید.
منتظرم








علاقه مندی ها (Bookmarks)