دوستان عزیز من واقعا از دلسوزی و کمک شما راجع به مورد عنوان شده متشکرم ، اما همانطوری که مدیریت محترم سایت فرمودند خواهشم این است که حتی الامکان بحث به مسائل حاشیه ای و تنشی کشیده نشود تا هم سوتفاهمی بین دوستان تالار پیش نیاید و مهمتر اینکه مساله مطرح شده از جانب دوستم به نتیحه مطلوبی از طرف دوستان برسد . بنده و دوستم روی این گفتگو نظر مثبت داریم و واقعا نکات مثبت را پیگیری میکنیم ، از جمله راهنمایی اول جناب مدیر همدردی در مورد مراجعه به یک مشاور خانواده ، یا توجه به برخی سوالات و نکته های قابل بررسی در صحبت دوست خوبم pk1365 که در پست دومشان مطرح کردند . پس لطف بفرمائید از مسائل حاشیه ای و بالاخص تفسیر به رای آیات کریمه قرآن جدا خودداری کنید که نه تنها مساله اصلی حل نمی شود بلکه ظلم بزرگی در حق قرآن ، این کتاب تمدن ساز و الهی خواهد بود . پس رجوع به آن به صورت گزیده ، بدون رای شخصی باشد و نهایتا از روی تفاسیر علمای بزرگ تفسیر ( مثل المیزان ) باشد . از پست های جدید نیز تشکر میکنم و باز تاکید میکنم روی مساله مطرح شده بنده در پست اول تاپیک تمرکز و صحبت شود . ممنون








علاقه مندی ها (Bookmarks)