بایدیکی ازطرفین کوتاه بیادواگه قرارباشه هردونفرتون قرص ومحکم حق به جانب باشیدزندگیتون پرازتنش ودرگیری میشه .واحترام وحرمت که ازبین بره اونوقته که نسبت به همدیگه سردوبی تفاوت میشید.من نمیگم رفتارهمسرت درسته ولی گاهی وقتهامقابل به مثل کردن نتیجه کاروبدترمیکنه وخیلی وقتهازبان نرم وملایمه که باعث الفت بین زن وشوهرمیشه.فقط یکم سیاست کلامی لازمه کاره.









علاقه مندی ها (Bookmarks)