هروقت عصبانی میشه یکم صبرکن وچیزی نگوسعی کن تویک موقعیت مناسب که شادوسرحاله شروع به تعریف کردن ازخصوصیات مثبتش کنی بعدکم کم بادلائل قانع کننده ازاشتباهاتش بگو.مثلادرموردبحث علمی که شده واطلاعاتش غلط بوده وپافشاری میکنه می تونی مطلب درستوازطریق مقالاتی که تواینترنت قرارداره کپی کنی وبدون گفتن نظرخودت بهش بدی بخونه تاخودش متوجه اشتباهش بشه نه اینکه باعصبانیت ودعوادرستی حرفاتواثبات کنی چون اون یک مرده وممکنه بابرخوردتندی که تواثبات حرفات می زنی اون احساس تحقیرشدن وناتوانی کنه وحتی اگه بدونه حرفات درسته درقبالش جبهه بگیره تاقدرتش واثبات کنه.پس سعی کن موقعیت شناس باشی وغیرمستقیم درستی حرفاتواثبات کنی.![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)