حق با شماست ولی من هم حق داشتم ناراحت بشم با این حال خیلی خودمو کنترل کردم تازه چیزی بهش نگفتم فقط گفتم دیگه اینجوری منو سوپرایز نکن و من خلوت دو نفره رو به جمع ترجیح می دم تازه بلافاصله فهمیدم که دارم خراب می کنم به خاطر همین 10 دقیقه بعد دوباره مهربون شدم .





اما ممکنه که حرف زدن بزرگترها با اون هم بتونه مشکلتون را حل کنه. 


علاقه مندی ها (Bookmarks)