RE: می خوام عین خودش باهاش رفتا رکنم
من اصلا مشاور نیستم اما اگه جای شما بودم این کارو میکردم:
به شوهرم با آرومی میگفتم ما دوتا راه حل داریم یا اینکه یک حساب مشترک داشته باشیم و در مورد هر برداشتی از حساب با اون یکی دیگه مشورت میکنیم و برمیداریم چون این طوری احتمال خطا و اشتباهمونم کمتر میشه و به نظر طرف مقابلمونم اهمیت دادیم. مثل دو نفر که شریک مالی هم هستند.
اگه اینو قبول نکرد: پس حسابامون از همدیگه جدا باشه، هروقت کمک مالی خواستیم به همدیگه کمک میکنیم.
در صورتی هم که پس انداز قابل توجهی داشتیم مثلا با همدیگه یه خونه میخریم.
پس من میرم و درخواست کارت و رمز جدید میدم.
بهش میگفتم از اینکه هیچ اهمیتی در امور مالی بهم نمیدی ناراحتم و دوست دارم که نظر من هم مهم باشه.
اصلا هم منظورم این نیست که به همدیگه در مواقع ضروری کمک نکنیم.
[align=center]خدايا آن گونه زنده ام بدار كه نشكند دلي از زنده بودنم
و آن گونه بميران كه كسي به وجد نيايد از نبودنم...[/align]
علاقه مندی ها (Bookmarks)