به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 28

Threaded View

  1. #25
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 07 دی 91 [ 16:14]
    تاریخ عضویت
    1390-8-16
    نوشته ها
    34
    امتیاز
    1,277
    سطح
    19
    Points: 1,277, Level: 19
    Level completed: 77%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    38

    تشکرشده 38 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: 5سال دوستی وجدایی بدون دلیل

    نقل قول نوشته اصلی توسط rojan
    حنان جان ممنون بابت صحبت های قشنگت
    من فکر میکنم اون 1 هفته ای که برای عروسی داییم با هم تماس نداشتیم ایشون این تصمیم به جدایی رو گرفته همون نظر شما فکر میکنم درست باشه که به فکر جدایی بوده .ولی واقعا اخره بی معرفتی بود من که نمیبخشمش.
    ولی واقعا منو دوست داشت اینو مطمینم همیشه میگفت خداروشکر تورو دارم اصلا من بزرگت کردم 5 سال دوست بودیم از همه نظر بهت اعتماد دارم میدونم دست ا نامحرمم بهت نخورده اگه تو رو نداشتم توی جامعه ی الان سخت بود دختر خوب واسه ازدواج پیدا کنی
    همون دیگه بیخیال اش میشم غرورمو نمیشکنم چون واقعا من مقصر نبودم من هر چقدرم مشکل واسم پیش میومد نمیگفتم 1 سال جدا باشیم از هم.
    فقط دعا میکنم که برگرده منم اون موقع دلشو بشکنم منم انتقام بگیرم .

    دقیقا 2 روز قبل از این که بگه بعد عروسی داییت زنگ بزن واسم خواستگار زنگ زد خونمون منم بهش گفتم اینم کلی ناراحت شد (من از خودم الکی گفتم که مامانم میگه این دوستت کی میخواد کاراشو جورکنه پس)اینو گفتم اوضاع بدترم شد اره اگه خواستگاره خوبه برو مامانت که اینجوری گفته منم گفتم خیلی بی منطقی تو .از اون روز به بعد اصلا یه طوری شد فرداش یهو وسط حرفمون میگفت اصلا اعصابم خورده خواستگار زنگ زده مگه زمان قدیمه و از این حرفا . اون موقع متوجه شدم خیلی به این موضوع داره فکر میکنه ..............اصلا همه چی خراب شد خراب
    سلام. این حرفها رو منم به دوستم می گفتم. این اتفاق برا منم افتاده. راستش نمی خوام حرفهای دوستان رو رد کنم. اما احساس می کنم اینجا همه به ضرر اون پسر حرف زدن. منم قبلا اینجوری شدم ولی دوباره برگشتم. جز او مساله خانواده که گفتی بقیه ماجرا خیلی شبیهن. اگه مساله خانواده نبود به احتمال 75% بر می گرده. شاید دیر شه. مشکل فقط این زمانه


  2. کاربر روبرو از پست مفید haaj.amir تشکرکرده است .

    haaj.amir (جمعه 09 دی 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ترس از دوستی قبل ازدواج راهنمایی شدید
    توسط رفیق فابریک در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: جمعه 19 مهر 92, 14:49
  2. ادامه دوستی یا جدایی
    توسط melisazand در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: دوشنبه 04 دی 91, 14:59
  3. راهنمایی در رابطه دوستی که قهر کرده
    توسط ahmad206 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: سه شنبه 24 مرداد 91, 00:14
  4. رازهایی برای دوستی
    توسط elina در انجمن مهارتهای ارتباطی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: چهارشنبه 16 بهمن 87, 10:49

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:13 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.