سلام. من هم خیلی از شمایلی که از استاد ساخته بودن ناراحت شدم. گفتم هرکی ندونه با خودش میگه این بنده خدا که آدم جالب و بلندقدری نبوده که اینقدر تاریخ ادبیات ایران بزرگش کرده. آخه خداییش ایشون رو یه آدم خودخواه که از عشق فقط به نیاز خودش فکر می کنه و ابداً احساسات هیشکی واسه اش مهم نیست و کلاً یه آدمی که مقوله ذهنیش فقط همین عشق آبکیه نشون داده بودن. واقعاً ضایع بود.







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)