شاید خنده تون بگیره ولی تمام مدارک هام رو برداشته هیچ کارت شناسایی ندارم وقتی هم علت رو سوال می کنم میگه پیش من باشه بهتره حتی بهم نمی گه که از حساب من برداشت می کنه به روی خودش نمی یاره اونوقت شما می میگید سرمایه گذاری !! مشکل من اینه که قاطعیت ندارم می ترسم گیجم به خدا دارم افسردگی می گیرم![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)