به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 33
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 دی 90 [ 21:12]
    تاریخ عضویت
    1390-8-08
    نوشته ها
    29
    امتیاز
    1,187
    سطح
    18
    Points: 1,187, Level: 18
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    24

    تشکرشده 24 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array

    6 ایا انتخابم درسته؟

    خیلی خوشحالم که اینجا پیدا کردم دیگه حالا میدان جایی دارم و دوستانی دارم که میتونم باهاشون حرف بزنم ازشون کمک فکری بگیرم و..........
    من از این رابطه کشیدم خودم کنار نتونستم ادامه بدم خودم جای اون زن گذاشتم و به قول دوستان خوبم اگر امروز به ان خیانت کرده فردا به من میکنه
    اما هزار بار گوشیم برداشتم که فقط یک اس م س بدم و اخر سر طاقت نیاوردم و زدم حالا احساس میکنم سست عنصرم .اخه میدانید دیشب خواهرش خواست برم خانه اشان منم با شوق رفتم و اون داشت با آب و تاب تعریف میکرد که بابام به ماهان گفته پاشو زنت بیار آشتی اما زنش قبول نکرده و ماهان گفته نمیخوام روی اعصابش راه برم تو این قهر من یا زنم مقصر نیستیم شماها بیایید و الا مدتی بابام میگه ماهان وقتش پدر بشه اونم گفته دور از دسترس نیست از من میخواست کمکس کنم تا همه اشان با زن ماهان آشتی کنندآن داشت از بچه ماهان اینده ماهان میگفت که به من میگه عمه یادش میدم به تو هم بگه خاله هستی اون داشت میگفت من داشتم بغض خودم به زور نگه میذاشتم فکر میکردم میشد الا من جای اون زن بودم تازه بیشتر از انتظارشان به انها بها میدادم چون انها ماهان به وجود آورده بودند اما همه اش فکر بود و وقتی به خودم امدم دیدم جلوی خواهرش دارم گریه میکنم و ان فقط عات میخواد نتونستم بمانم انجا دیگه امدم خانه و ان عصبانی شد و سرم داد زد که مگه من نگفتم نمیخوام با خواهرم ادامه بدی و بعد حرفهای محبت امیز و گله که چرا دیگه تحویلش نمیگیرم اما امروز زن برادرم همه چی به خواهرش گفت که دیگه بس کنید این دختر این همه عذاب ندید حالا خواهرش فکر میکنه نمک خوردم نمکدان شکستم نه جواب زنگم میده نه اس م اس فقط زد چرا تو که میدانستی چرا تو نمی بخشمت نزاشت من بگم دقیقا بعد از 1 هفته ازدواجش با من دوست شده و من نمیدانستم نذاشت که بگم گفت خدا جوابت بدهو خیلی تهمتهای دیگه زد و رفت حالا اگر به خانواده ام بگه چی چه جوری تو چشمای پدرم نگاه کنم ان خیلیییییییییییییییییییییی تعصبی همه چی ازم میگیره خود نامردش هم گفت خودت جمعش کن من اگر حرف بزنم به زنم میگن و اونم میزاره میره اما مدام بهم ایمل کن بهم زنگ نزنیا حالا تنهایی باید جواب 2 خانواده بدم قبول نمی کنند که من بی خبر بودم منم خطم دادم به دوستم گفتم نمیخوام ادمی که تو این شراشیط تنهام میزاره فردا دیگه سراغمم نمیاد دوستان تورو خدا برام دعا کنیدحفظ آبرو بشه قول میدم به خودم و خدای خودم که دیگه هیچوقت عاشف نشم در صورتی که من مقصر نبودم حالا نمیخوامم اسمی ازش بیارم جاوی خانوادم بخاطر زنش نه خودش و بعد پدر بیمارش دیگه نمیخوام حتی ببینمش نه نه مرد دیگه ای ایا انتخاب راهم درسته یا تو این شرایط همه چی بریزم روی اب بعد طلاق گرفت عذاب وجدان نمیگیرم ممنون

  2. کاربر روبرو از پست مفید hasti jon تشکرکرده است .

    hasti jon (چهارشنبه 18 آبان 90)

  3. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 23 اردیبهشت 94 [ 18:59]
    تاریخ عضویت
    1390-6-23
    نوشته ها
    63
    امتیاز
    3,094
    سطح
    34
    Points: 3,094, Level: 34
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 106
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    208

    تشکرشده 222 در 43 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خیلی سر در گم شدم کمکم کنید اورژانسی کمک!!

    سلام.......
    بهترین حالت برای اثبات علاقه این آقا به شما میتونه این باشه که ایشون قید زن و زندگی و بچه تو راهش رو بزنه و بیاد شمارو عقد کنه درسته؟؟؟ شمام به مراد دلت میرسی البته با یه عذاب وجدان زیییییییییییییییاد حالا بر فرض که این آقا این کارو کرد که احتمالش کمه چون مشخصه همسرشو دوست داره اگه نداشت تو این سه سال تکلیفشو یه سره کرده بود تازه بچه دار نمیشد (معذرت میخام که دارم باهات رک حرف میزنم.....) کدوم مردی بدش میاد که در کنار زن و زندگیش یه خانم ترگل و ورگل و جوون هی بهش محبت کنه و خرید کنه و باهاش در ارتباط باشه.........
    اینارو بهت میگم تا واقع بینانه به ماجرا نگاه کنی شاید از حرفم ناراحت بشی اما دوست آنست که بگریاند....
    حالا اگه اون اتفاق بالا افتاد و شما به هم رسیدین فکر میکنی اون زندگی زندگی دلخواه تو میشه؟؟؟؟ زندگی که میدونستی شوهرت زمانی که زن داشته سه سال مخفیانه با تو در ارتباط بوده پس تو برقراری اینطور روابط مخفیانه حرفه ای شده و فکرت همش درگیر این موضوع میشه که آیا با من هم اینکارو میکنه؟؟ آیا بهم وفاداره؟؟ و هزارتا فکر دیگه که میتونم بگم تحمل ترک این دلبستگی و یا وابستگی اکنون خیلی راحتتر از تحمل فقط فکر خیانت همسرت هست. زاویه دیگر این ماجرا اون خانوم و بچه کوچولوی بیگناه توراه هست که بعد از اینکه تو زندگیشون رو ازشون گرفتی چی میشن؟؟؟ واینو یادت باشه زندگی بدجور دار مکافاته.......... مراقب خودت و زندگیت باش........
    میفهمم عزیزم که الان چه فشاری روته اما اینو بدون همسر دوم شدن خییییییییییییلی خییییییییییییلی سختتره و بدتره اگر الان اراده کنی و به خودت مسلط بشی و از این رابطه به خاطر رضای خدا بیرون بیای خدا و پا رو دلت بذاری خدا هدیه خوبی رو برات میفرسته جلو پات. عزیزم عاقلانه تصمیم بگیر و خودتو وجوونی تو و خوشبختیتو حروم این پسر دروغگو نکن.
    بیشتر ازاین فرصتهاتو از دست نده و یه آینده روشن برا خودت بساز و مطمئن باش زندگی که روی ویرانه های زندگی دیگری برپا بشه با اولین تنش فرومیریزه........
    واینو همیشه بدون خوشبختی اتفاقی نیست..........

  4. 2 کاربر از پست مفید sali1987 تشکرکرده اند .

    sali1987 (چهارشنبه 18 آبان 90)

  5. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 مهر 91 [ 15:14]
    تاریخ عضویت
    1390-8-12
    نوشته ها
    2
    امتیاز
    952
    سطح
    16
    Points: 952, Level: 16
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خیلی سر در گم شدم کمکم کنید اورژانسی کمک!!

    سلام
    از دستش نديد
    اما با ازدواج كردن اين بهترين راه براي شما و اون در حال حاضر

  6. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 23 دی 91 [ 22:42]
    تاریخ عضویت
    1390-5-07
    نوشته ها
    148
    امتیاز
    1,840
    سطح
    25
    Points: 1,840, Level: 25
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 60
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    284

    تشکرشده 284 در 111 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خیلی سر در گم شدم کمکم کنید اورژانسی کمک!!

    سلام

    من ضمن تاکید به نظر قبلیم کاملا با حرفهای Sali موافقم . عزیزم زندگی خودتو به خاطر احساسات خراب نکن . تو الان فقط وابسته شدی سعی خودتو بکن ازاین رابطه خودتو کنار بکشی .

    هر کسی نیمه گمشده ای داره ، این مرد نیمه گمشده شما نیست . ( خیانت کرده و احساست پاک نداشته و نداره و نخواهد داشت .)

    قوی باش و یه برنامه ریزی واسه خودت بکن که اصلا فرصت فکر کردن نداشته باشی .

    امیدوارم سریعتر تصمیم درستی بگیری . [/code]

  7. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 دی 90 [ 21:12]
    تاریخ عضویت
    1390-8-08
    نوشته ها
    29
    امتیاز
    1,187
    سطح
    18
    Points: 1,187, Level: 18
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    24

    تشکرشده 24 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خیلی سر در گم شدم کمکم کنید اورژانسی کمک!!

    سالی عزیز و متین جان سلام و ممنون بچه ها من نوشته ام که از این رابطه دارم میرم بیرون الا فقط نمیدونم با این اتفاق اخر باید چگونه برخورد کنم

  8. #16
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 03 بهمن 90 [ 16:01]
    تاریخ عضویت
    1390-4-06
    نوشته ها
    294
    امتیاز
    1,794
    سطح
    24
    Points: 1,794, Level: 24
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 6
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    762

    تشکرشده 768 در 239 پست

    Rep Power
    45
    Array

    RE: خیلی سر در گم شدم کمکم کنید اورژانسی کمک!!

    نقل قول نوشته اصلی توسط hasti jon
    سالی عزیز و متین جان سلام و ممنون بچه ها من نوشته ام که از این رابطه دارم میرم بیرون الا فقط نمیدونم با این اتفاق اخر باید چگونه برخورد کنم
    دارم می رم بیرون ؟؟؟؟ چرا فعل استمراری. مگه بیرون اومدن اینقد سخته؟ یک فعل ماضی ساده و قطعی و محکم بنویس. من این رابطه را تمام کردم.

    من متنت را خوندم. درست نفهمیدم این سوالی که میگی چیه. شما اگه رابطه ات تمام شده واسه چی می ری خونه خواهر این آقا و ...

    بعضی مسایل را هر چی بیشتر باهاش کلنجار بری قاطی پاتی تر می شه و بدتر. الان هم بدجایی گیر کردی. هر قدم هم که بری جلو بدترش می کنی. کلا و دربست اینها را بذار کنار. خودش و خواهرش و خانوادش و ... با هیچکدوم هیچ مدل ارتباطی نداشته باش. فکر کن همه با هم ناپدید شدن از دنیای تو.

    با گذشته هم کاری نمی تونی بکنی. همونقد که پای تو گیر است، پای ایشون هم گیره ( البته تو بیشتر ). متاسفانه اگر هم این قضیه رو بشه در زندگی ایشون یه داد و بیدادی به پا می شه و بعد هم خانمش را به نحوی آروم می کنند و برمی گردن سر زندگیشون. اما آبروریزی که برای شما می شه گرون تر برات تموم می شه. به هر حال جامعه این مسایل را برای یک مرد راحت تر می پذیره تا یک دختر مجرد.

    پس تا دیر نشده پات را بکش کنار.

    ============
    هستی خانم تا یه عنوان درست ندی دست از سرت بر نمی دارن. شما الان اعصابت خورده حوصله نداری. آقا حامدهم یکی در میون پست می زنه که این عنوان خوب نیست. فکر کنم " کمک برای قطع ارتباط با مرد متاهل " خوب باشه. اگه خودت هم موافقی بهشون بگو.

  9. کاربر روبرو از پست مفید شب نم تشکرکرده است .

    شب نم (جمعه 13 آبان 90)

  10. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 مهر 91 [ 15:14]
    تاریخ عضویت
    1390-8-12
    نوشته ها
    2
    امتیاز
    952
    سطح
    16
    Points: 952, Level: 16
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خیلی سر در گم شدم کمکم کنید اورژانسی کمک!!

    salam
    بعضي از جوابها را همه ميدونند .شايد شما هم جواب سوالتو خيلي وقته ميدوني
    شايد هم از خيلي وقت قبلتر هم متوجه شدي كه ماجرا چيه
    همه اين درد و دلها و قيافه مظلوم گرفتن يه جور خود فريبيه حاصل ترس از مواجه شدن با خودتون
    همون دليلي كه اونو واست جذاب كرد اون گير زندگيه شماست و مشكل اساسي اينجا درون خودته
    اگه ميخواي مشكلتو حل كني بايد پيدا كني چي باعث شد شما همچين آدمي را بپذيريد
    به نظر من با فراموش كردن اين آقا هيچ كمكي به شما نميكنه
    بريد از پدرتون بپرسيد آيا داستاني مشابه اين توي شراكت مالي كاريش داشته
    اگه ريشه را پيدا نكنيد باور كنيدمسير زندگيتون به روال صحيح بر نميگرده...

    درود
    اين آقا و اين اتفاق فقط يه ايينه است يادتون باشه شما بهش موجوديت داديد
    من فكر ميكنم شما آدم تنها بدبين و ترسو و دوگانه دو رو در خودتون داشتيد
    فقط شكل بيروني پيدا كرد
    وقتي تو مدرسه در كنار دوست داشتن به دوستتون حسادت ميكرديد بعضي وقتا تنفر
    تظاهر به دوست داشتن در عين زندگي در تنهايي و تاريكي
    و البته فشار زياد آوردن به جسمتون براي خوب بودن ظاهر بيني
    اين ويژگيها تو رو با اين مشكل مواجه كرده بود
    فقط روي تابلو زندگيت تازگي نوشته شده تا تو حلش كني كسي مقصر نيست
    تو نميتوني هم خوب باشي هم بد
    تو نياز به سكوت داري و انتخاب درون خودت اون وقت اين مسيله خودش حل ميشه و از نو متولد ميشي
    اين اتفاق نه تنها بد نيست بلكه هديه روان خسته از تناقض خودته كودكي كه سالها با تعارض دست و
    پنجه نرم كرده فرياد زده منو نجات بده
    اينقدر ترسو نباش اينقدر زياده خواه نباش اين قدر متناقض خودتو نپيچون ديگران هم با عنوان همدردي
    دنبال خودت راه ننداز به بازي خاتمه بده يا بد باش و شيطاني يا انسان و اهل ازادگي
    اون مرد دوست داشتني متعلق به ديگري است تو با اين تعارض بيشتر اجازه بد بودن بهش نده
    شجاعت داشته باش فرياد بزن انسان يك دل به از دو گانه است
    اگر هم نه شيطان باشي بهتره تا شيطان انسان نما

  11. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 دی 90 [ 21:12]
    تاریخ عضویت
    1390-8-08
    نوشته ها
    29
    امتیاز
    1,187
    سطح
    18
    Points: 1,187, Level: 18
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    24

    تشکرشده 24 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array

    کمک به قطع ارتباط با متاهل

    سلام دوستان خوب خوب خوبم و ممنون که نظرای گرمتان میدید
    اما من واقعا کشیدم کنار بعضی از دوستان گفتند چرا خوب با خواهرش دوستیت ادامه میدهی اما دوست عزیزم من مدیون این خانم هستم اگر ایشان نبود من از کجا میفهمیدم که طرفم زن داره از طرفی داشتم خودم اهسته قطع ارتباط میکردم اما زن برادرم بهش گفته و حالا ان خانم جای اینکه با من حرف بزنه حرف منم بشنوه به خانوادم میخواد بگه و به خودم فقط گفت هستی چرا‏ هان چراتو که میدانستی ماهان زن داره تو دوست من بودی خیانت کردی به دوستیمان خیلی دروغگویی نزاشت من بگم بخدا من خبر نداشتم نمیدانستم از طرفی ماهان هیچی نمیگه پیغام داده اگه من حرف بزنم به دفاع همه چی خراب میشه من از طرف همه خانوادم ازت عذر میخوام منم فقط بهش گفتم برو من فراموش کن اونم از خدا خواسته بچه ها حالا میفهمم جواب چرا هام همه اش حماقت خودم اما به خانوادم چی بگمبه پدرم چی بگم اون خیلییییییی تعصبی به جواب اعتمادشان چی دادم به برادرم بگم ادمی که این همه تعریفش میکردم حالا بیا ببین با خواهرت با غرور خواهرت چکار کرد با کسی که به هیچ مردی حتی برادرش اجازه نمیداد به حریم شخصیش نزدیک بشه چکار کرد به مهتاب خواهرش بگم همه پیشنهادام برای اشتی دادن زن ماهان با شما فیلم نبود چطور بگم بخدا قصدم سو استفاده نبود چطوری ای ی ی ی خدااااااااااااااااا

  12. کاربر روبرو از پست مفید hasti jon تشکرکرده است .

    hasti jon (چهارشنبه 18 آبان 90)

  13. #19
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 04 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,634
    امتیاز
    43,486
    سطح
    100
    Points: 43,486, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveVeteranTagger First Class25000 Experience Points
    تشکرها
    5,992

    تشکرشده 8,211 در 1,575 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    369
    Array

    RE: کمک به قطع ارتباط با متاهل (خیلی سردرگم شدم)

    من واقعا در تعجبم!!!!
    1-خواهر این آقا بزرگ ترین ظلم را در حق شما و برادر خودش و زن برادرش کرده و حالا شما می گید که بهش مدیون هستید؟
    2- شما حداقل با خودتون صادق باشید تمام عکس العمل هاتون احساسی بوده بعد چطور خودتون را محق می دونید؟
    3- خودتون را به طور کامل از این خانواده جدا کنید تا عواقب بعدی دامن گیرتون نشده .
    4- مطمئن باشید هر حرفی حرف می یاره از این بحث های خاله زنکی دوری کنید .
    5-ودر یک کلام قبول کنید اشتباه کردید ، توبه کنید از اون خانواده و از بحث های حاشیه دوری کنید دنبال توجیه کردن نباشید واز خدا کمک بخواین مطمئن باشید خود خدا راه درست را می ذاره جلو پاتون.

  14. 4 کاربر از پست مفید بی نهایت تشکرکرده اند .

    بی نهایت (چهارشنبه 18 آبان 90)

  15. #20
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 اسفند 93 [ 14:25]
    تاریخ عضویت
    1390-3-29
    نوشته ها
    1,107
    امتیاز
    8,928
    سطح
    63
    Points: 8,928, Level: 63
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 122
    Overall activity: 33.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    2,038

    تشکرشده 2,035 در 738 پست

    Rep Power
    128
    Array

    RE: کمک به قطع ارتباط با متاهل (خیلی سردرگم شدم)

    چند سال ديگه اين آقا همين بلايي را كه الان سر همسرش آورده سر شما مي آره. و يه خانمي هم مثل شما باهاش همكاري مي كنه و اجازه اين كار را بهش مي ده. شك نكن.

  16. کاربر روبرو از پست مفید ليلا موفق تشکرکرده است .

    ليلا موفق (شنبه 14 آبان 90)


 
صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:05 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.