نسرین جان، مشکل اینجست که هیچ رابطه ای در حال حاضر وجود نداره که بشه ادامه داد و بدتر از اون این هست که اصلاً اجازه نمی دن ما باهاشون رابطه برقرار کنیم که بخوایم متقاعدشون کنیم