نسرین جان، مشکل اینجست که هیچ رابطه ای در حال حاضر وجود نداره که بشه ادامه داد و بدتر از اون این هست که اصلاً اجازه نمی دن ما باهاشون رابطه برقرار کنیم که بخوایم متقاعدشون کنیم
تشکرشده 2 در 2 پست
نسرین جان، مشکل اینجست که هیچ رابطه ای در حال حاضر وجود نداره که بشه ادامه داد و بدتر از اون این هست که اصلاً اجازه نمی دن ما باهاشون رابطه برقرار کنیم که بخوایم متقاعدشون کنیم
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)