به خدا گفتم بیاجهان را قسمت کنیم ,آسمون ماله من,ابراش ماله تو.دریا مال من موجاش ماله تو.ماه ماله من خورشید ماله تو.خدا خندید وفت:بندگی کن,همه ی دنیا مال تو...من هم مال تو...........
تشکرشده 15 در 6 پست
به خدا گفتم بیاجهان را قسمت کنیم ,آسمون ماله من,ابراش ماله تو.دریا مال من موجاش ماله تو.ماه ماله من خورشید ماله تو.خدا خندید وفت:بندگی کن,همه ی دنیا مال تو...من هم مال تو...........
طاووس (سه شنبه 17 آبان 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)