سلام هستی جان
به نظر من حیفه که احساستو پای همچین مردی بذاری . لیاقتتو نداره ، ( آدمی که یه بار خیانت کنه بازم اینکارو میکنه مطمئن باش ) پس محکم باش و از این رابطه بد بیا بیرون . ممکنه تو عاشق باشی یا وابسته ولی در هر صورت فرقی نمیکنه (اول باید بیشتر تحقیق می کردی ) ، بیشتر از این اشتباه نکن . سعی کن اعتماد به نفستو بالاتر ببری که راحت تر بتونی با این قضیه کنار بیای .
همه سعیتو بکن . بازم تاکید میکنم این رابطه چیزی جز اشتباه و خیانت نیست .
حالا که همه چیو میدونی دیگه .









علاقه مندی ها (Bookmarks)