سلام
دوست عزیز، از خوندن تاپیکت واقعاً و از ته دل متاثر و غمگین شدم.
تجربه زندگی مشترک ندارم اما باور کن شرایطت رو درک میکنم.
خواهر عزیز،درسته که طلاق و جدایی از کسی که زیر یه سقف باهاش زندگی کردی و عاشقش بودی، خیلی سخته اما عزیزم باید تحت هر شرایطی راضی باشی به رضای خداوند.
من زیاد در جریان تاپیکهات نبودم اما دوستان گفتند که تمام تلاشت رو کردی، نتیجه رو اجازه بده خدا برات رقم بزنه که بدون شک چیزی برات میخواد که صلاحت باشه.
تو تا همیشه وجدانت راحته که به راحتی زندگیت رو رها نکردی و تلاش کردی حفظش کنی اما همه جیز برای همشه دست ما نیست.
صبور باش عزیزم و یادت باشه تو این شرایط کاری نکنی یا حرفی نزنی که خدا رو از خودت دور کنی.
عزیزم صبور باش و به خدا عتماد کن.دنیا به آخر نرسیده ، تو هنوز جوانی و فرصت داری.
انشاء الله هر آنچه که خیر و صلاحته پیش بیاد![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)