هنانه جان وقتی همسرت اومده جلو یعنی از کارش پشیمون هست تو که نمی خواهی همسرت همین پیش قدم شدنش رو هم بذار کنار، می خواهی؟
پس سعی کن از این موقعیت درست استفاده کنی
همسرت اومده گفته اشتباهت رو بپذیر ، شما هم قبول کن ولی این قبول کردن به این معنی نیست که منفعل بشی بهتر می گفتی من اشتباهاتم رو می پذیرم و در صدد برطرف کردنشون هستم ... در همین حد
اجازه بده همسرت راه درست رو یاد بگیره
الان این شما هستی که میایی و با راهنمایی ها داری پیش می روی ... به همسرت دست رسی نیست پس می بایست شما به طور نامحسوس و غیر مستقیم رفتار درست رو نشون بدی تا همسرت تاثیر بگیره
و اینکه بعدا بهت گفته بیا بریم خرید باز هم نشانه خوبی است همه اینها نشان از آن میده که همسرت میدونه که ضعف هایی داره اما روش برطرف کردن ضعف هایش را بلد نیست
بهتر می شد اگر چیزی نمی گفتی و باهاش می رفتی ولو اینکه همه جا بسته باشه و هیچ خرید خوبی نتونید داشته باشید
گاهی اوقات بهتر هست زن سکوت کنه و نقش مادر دانا رو کنار بذاره تا شوهر خودش عواقب کارهایش را ببینه
=============
رفتید پیش مشاور سعی کن گله گذاری نکنی که اون روز اون جوری گفت و یا اون کار رو کرد و صدبار قول داده ولی به قولش عمل نکرده
حمایت از همسرت را داشته باش و از مشاور بخواه برای کنترل خشم و عصبانیت بهتون راهکار بده
از هر فرصتی هم که پیش میاد در جهت بهبود روابطتون استفاده کن
عزیزم شاید یه مدت طول بکشه که لیلی و مجنون هم بشوید ... بگذار این زمان طی شود چون برای شوهرت لازم هست که درک کنه ادامه رفتارش عواقب بدی خواهد داشت
شما در طول دوران مشاوره ها همچنان به خودت و زندگی ات رسیدگی کن ولی زود همه چیز رو عادی نکن
جمله ای هست که میگه : می بخشم اما فراموش نمی کنم
هرچند این جمله از نظر روانشناسی درست نیست منتها به نظر من در خصوص وضعیت شما فعلا کاربرد داره تا همسرت از دایره عادت به کتک زدن و معذرت خواهی و عاشق شدن خارج بشه








علاقه مندی ها (Bookmarks)