چه تایپیک طولانی بود.ولی من همشوخوندم.وخوشحالم که تغییراساسی کردی.
امیدوارم همیشه شادوخرم باشی.![]()
تشکرشده 1,873 در 399 پست
چه تایپیک طولانی بود.ولی من همشوخوندم.وخوشحالم که تغییراساسی کردی.
امیدوارم همیشه شادوخرم باشی.![]()
mahi91 (دوشنبه 02 آبان 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)