سلام دوستان خوبم شرمنده نمیتونم زود به زود به تالار سر بزنم
خوشحالم که فراموش نشدم
درخاست طلاق و مهریه دادم اما هنوز تشکیل نشده
از وقتی اومدم او 1بارم سراغمو نگرفت
اقای اریکس خیلی قول ها داد اما 1بارم عمل نکرد
اگه زندگی عذابه یه حبابه روی اب من به گریه هام میخندم میگم این همش یه خاب.....
شاپرک عزیز.تصمیم درست گرفتید.به هر حال به احترام اینکه همسر شما بودند کار خوبی کردید که یک فرصت دیگر به وی دادید.اینطور ثابت شد که بهترین گزینه همین کاری است که کرده اید.این احساس شما طبیعی است.با درخواستتان موافقت شود و یکمی هم زمان بگذرد همه چیز درست خواهد شد.امید داشته باشید
از صمیم قلب برایتان آرزوی خوشبختی می کنم
شاد باشید
![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)