RE: چه طور حد تعادل رو به همسرم یاد بدم؟
آخه این مسئله رو عموی همسرم به عموی من که باهام دوست هستن گفته بوده و عموی من از اینکه من نمی دونستم خیلی تعجبم کرد چون مسئله ای بود که ظاهرا همه غیر از من می دونستند و دختر عموشم باکی از اینکه کسی بفهمه نداره
منم به خاطر این برام مهم بود که با دختر عموی همسرم رابطه ی خوبی دارم و ناراحت بودم از این قضیه که...
وگرنه واقعا برام فرقی نداره و تو مسائل خانوادگیشون اصلا دخالتی نمی کنم چون نه وقتشو دارم نه برام مهمه
مادرشوهرم هم به خاطر سر مخفی بازیش این مسئله رو مخفی نگه می داره وگرنه این حرفا نیست
[align=center]خوشبخت کسی نیست که مشکلی ندارد
بلکه کسی است که با مشکلاتش مشکلی ندارد .[/align]
علاقه مندی ها (Bookmarks)