به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 732

Hybrid View

  1. #1
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 06 آذر 90 [ 09:03]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    1,274
    امتیاز
    12,573
    سطح
    73
    Points: 12,573, Level: 73
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 277
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,481

    تشکرشده 3,465 در 1,036 پست

    Rep Power
    146
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    سلام دوستان عزیز

    روزتون بخیر و شادی

    ببخشید که چند روز نبودم و سوالاتون بی جواب موند.
    اون چند روز که بودم زیاد ما رو تحویل نگرفتید من هم قهر کردم رفتم!
    شوخی کردم به اینترنت دسترسی نداشتم.

    امروز سعی میکنم همه سوالاتون رو جواب بدم انشاء الله چون بعدش دوباره دو روز نیستم آخه چهلم مادرمه میرم مرخصی.

    التماس دعا

    نقل قول نوشته اصلی توسط hamed65
    ظاهراً ترموستات بخاری صندلی داغ سوخته و برای همین کار نمی کنه. صدایش رو در نیاورید! :)


    اگه صداشو در نیاریم که فردا پس فردا زمستانه تکلیف کسی که روش میشینه چیه؟
    فکر می کنم که شما بدشانسی آوردید. اکثر دوستانی که معمولاً در صندلی داغ سوال می پرسند، این چند روز یا در تالار نبودند یا کوتاه اومدند و رفتند.

    بله دیگه شانس ما بود،اما تشکرهاشون بود!

    1- شما برنامه ی خنده بازار رو دیدید؟ چه نظری در این رابطه دارید؟ آیا چنین برنامه هایی سازنده هستند یا تخریب کننده؟

    رو هم رفته شاید یک ساعت از کل برنامه رو دیدم.اون قسمت هایی که من دیدم اصلا خوشم نیومد و به نظرم نه تنها مفید نبود بلکه مخرب هم بودبه سخره گرفتن شخصیت خاصی رو چه موفق چه ناموفق کار جالبی نیست چون کار این برنامه از طنز گذشته بود!به فرض من اگه جای آقای فردوسی پور(درست گفتم؟چون با ورزش میانه خوبی ندارم!) بودم حتما ازشون شکایت میکردم!

    2- آخرین باری که به خودتون افتخار کردید، کی بود؟

    دو روز پیش!

    3- سکوت نشانه ی رضایت است یا جواب ابلهان خاموشیست؟ :)

    به نظرم هر دو البته گاهی هم میتونه نشونه مخالفت یا عصبانیت باشه!
    4- یکی از بهترین تاپیک هایی که در این تالار خواندید رو به ما معرفی کنید.

    تاپیک خوب زیاد خوندنم اما الان دوتاش یادمه: سوالاتی که تو جلسه خواستگاری پرسیده میشه و تفاوتهای زن ومرد.
    من قبلا از زبات بدن(Body Language) چیزی نمیدونستم اما با خوندن این تاپیک متوجه شدم که باید موضع خودمون رو مشخص نکنیم تا طرف مقابل رو بهتر بشناسم همچنین متوجه شدم که موقع جواب دادن به سوالات لحن و تن صدا و حرکات میتونه نشونه باشه


    5- یکی از زیباترین فیلم هایی که دیدید رو به ما معرفی کنید.

    به نظرم محیا فیلم خوبی بود

    برای شما آرزوی موفقیت می کنم!

    ممنون، من هم همچنین

  2. 4 کاربر از پست مفید m.mouod تشکرکرده اند .

    m.mouod (پنجشنبه 10 آذر 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:36 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.