سلام شاپرک.
بله من یادمه
من برات چیزی ننوشتم هیچوقت اما تاپیکت رو تا جایی که تونستم دنبال کردم اما از نتیجه و دادگاهای مربوط به جرم شوهرتون و دیگر قضایا خبر ندارم!!!
عزیزم شما در وهله اول خدا و خانواده رو داری.
بعدم دوستان همدردی رو
عزیزم یکم از حالت برامون بگو تا کارشناسا و دوستان بهت کمک کنن.
یکم به خودت استراحت بده تا بتونی با مشکلاتت خوب روبه رو بشی و به بهترین شکل حلشون کنی.
از شیوه نگارشت معلومه که خیلی خسته ای اما دوست من چه بخوای زندگیت رو با شوهرت ادامه بدی چه اینکه جدا شی باید نیروی لازم فکری رو برای تشکیل زندگی جدید داشته باشی.
چند روزی استراحت ک و به هیچی فکر نکن.











علاقه مندی ها (Bookmarks)