به نظر من خیلی جدی و منطقی اما نه یا خشونت بگین که این کار مخالف عقاید منه و نمیخام گناه کنم.
اصولا این موضوعی نیست که به ایشون ربطی داشته باشه.پس اگه بازم بعد از شنیدن نظر شما اصرار کردن خیلی صریح بگین که نظرتون همونه که گفتین و دیگه دوست ندارین راجع بهش صحبت کنید.البته لازم به ذکر که همه ی این حرفها باید کاملا با احترام گفته بشه و عکس العملهاتون راجع به سایر موارد نباید هیچ تغییری کنه تا ایشون ناراحت نشن.
نحوه ی لباس پوشیدن و حفظ حجابتونم میتونه خیلی خانمانه وشیک باشه بدون این که بی حجاب باشین(که البته مسلمه خودتون این کارو انجام میدین)
یه چیز دیگه ام:شاید اصلا اینو مطرح نکنه!








علاقه مندی ها (Bookmarks)