یه زمانی منم دچارتنهایی و بی حالی شده بودم اما این رو باد بدونی شرایط سخت و تنهایی رو با رفتن به محیط جدید میتونی عوض کنی دوست دختر شاید کمکت کنه اگه شناخت داشته باشی روش و دوست باشه برات نه اینکه وسیله ی سرگرمی و تفریحش باشی چون اگه اینطور نباشه میذارتت و میره بی دلیل تو هم بهش دل بستی حواست باشه دوستی های احمقانه این موقع ها پیش میاد و مسئله ی نگران کننده ای نیست همه ی آدم ها چند ین بار دچار این حالتها میشن میگذره
خوب باشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)