دوست عزیز سلام
به تالار همدردی خوش آمدی دختر موفق
تنها کافیست که به مسئول خود بگویی که علاقه مند به کار در آن اداره هستی زیرا با این کار
خودت برای خودت ایجاد فرصت کردی و بعد حسرت نمیخوری که ای کاش می گفتم و این موقعیت
را از دست نمی دادم...امتحانش که ضرری ندارد...فوقش به تو می گویند نه خانم نیرو نمیخواهیم
دیگر!
امیدوارم موفق باشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)