نوشته اصلی توسط محمدابراهیمی
سلام خانم موعود سو ا ل از شما
سلام
1ـ تا لار همدردی چه دفی را دنبا ل می کند چرا
کمک به مراجعین در جهت بهبود روابط بین همسران، آشنایی با تفاوتهای زن و مرد، شناخت پیش از ازدواج، منع روابط دوستی دختر و پسر، کنترل احساسات مثبت و منفی، آموزش مهارتهای زندگی و ارتباطی و مواردی از این دست.
فی سبیل الله!مشخصه که هدف همدردی کمک به مراجعین برای ساختن یک زندگی درست و سرشار از آرامش
روحی- روانی برای زوجین هست.(اجر مدیر اصلی و مدیران فرعی و کلیه اعضای دلسوزش با خداوند)
2ـ چقدر تا لار در بهبودی روند زندگی ات موفقیت ایجاد کرده
برای مثال درک بهتر طرف مقابلم، فرصت دادن به دیگران برای جبران اشتباه البته در صورت لزوم!،اینکه بیشتر حواسم به خواهرم باشه تا خدای نکرده جذب محبتهای دروغین دیگران نشه، کنترل بیشتر احساساتم و موارد دیگه.
3ـ مهمترین نقطه ضعف خودتون که تصو ر می کنید بر ان کنترل پیدا کرده اید چیست
یکی از نقاط ضعفم اینه که برای شروع کارهای مهم معمولا یه ترسی دارم و زیاد نمیتونم اعتماد به نفس داشته باشم اما وقتی همون کار رو شروع کنم خوشبختانه معمولا موفق میشم.مثلا تا حالا نشده که ادامه تحصیل و فوق لیسانس فکر کنم چون یا باید حتما حتما قبول بشم یا اگه نشم ...واااای دیگه از هرچی کتاب تخصصیه بدم میاد.
شاید بشه گفت قدرت ریسک ندارم.
راستش هنوز کامل نتونستم کنترلش کنم و بهش غلبه کنم امیدوارم به زودی بتونم.
4ـ راجع به نگا هتون به عشق مختصر برامون بگین عشق زمینی
عشق زمینی باشه و مختصر هم تعریف بشه،خب اول چیزی که به نظر من میرسه اینه: علاقه شدید به چیزی یا کسی غیر از خدا .
در حالیکه عشق خیلی گسترده ست و چون گفتید مختصر منم همینو گفتم.
5ـ زییاترین شکل دوست داشتن و ابرا ز محبت چی می تونه باشه
به نظرم زیباترین شکل دوست داشتن کسی اینه که در حقش خوبی کنیم البته نه اون خوبی ای که ممکنه خودش انتظار داشته باشه بلکه چیزی که به صلاحش هست رو براش بخوایم و راهنماییش کنیم حالا چه خوشش بیاد چه بدش بیاد .
محبت کلامی هم میتونه نشونه دوست داشتن باشه اما به تنهایی به نظر من مفید نیست و کفایت نمیکنه.
6ـ بدترین نمره ای که گرفتی کی بود واسه چه درسی
تا جای که یادمه 75/9 تو دانشگاه از یه درس غیر تخصصی! من مقصر نبودم از نصفی از کتاب که حذفی بود سوال داده بودن!
داشتم میمردم آخه شاگرد ممتاز بودم و تا حالا همجین نمره ای رو ندیده بودم.البته ترم بعد شدم 19!
7ـ به چه میزان اطلاعات روانشناسی در زندگی ات شخصی ات کمک کرده است و تاثیر گذار بوده است
در همین زمینه هایی که بالاتر در مورد همدردی گفتم خوبه
8ـ بهترین پستی که در تالار زدی لینکش رو اینجا بزار
متاسفانه حضور ذهن ندارم (اصلا هچین پستی زدم مگه؟!!
9ـ کدوم انجمن رو توی تا لار بیشتر دوست دارید
خانواده و ازدواج
10ـ اگر قرا ر باشه طوفان بیاد کدوم رو انتخاب می کنید یک اسب یا یک خانه
اسب
11ـ فکر می کنی تلاش ها شما بیشتر شما را به اهدافتون می رسوننند یا تو کلتون
هر دو، تلاش بدون توکل به خداوند به نتیجه مطلوب نمیرسه.دست رو دست گذاشتن و توکل به تنهایی هم کارساز نیست.این دو باید در کنار هم باشند تا به موفقیت منجر بشن.
12ـ10 لینک مطا لب یا مقا لاتی را اینجا قرا ر بده که در کنترل احسا س می تواند کمک کند
شرمنده خیلی سختمه ببخشید
13ـ امرو ز چه چیز تازه ای یاد گرفتین
تا این ساعت چیز تازه ای یاد نگرفتم اما فهمیدم بعضی از همکارانم تا چوب زور رو سرشون نباشه کارشون رو درست انجام نمیدن!
14ـ با بستنی اتاق اسمان یک جمله بسا ز
تو اتاق در حالیکه بستنی میخوردم به آسمان نگاه میکردم.
15ـ به نظرت تالار همدردی تا چه حد تونسته به افراد کمک کنه
بستگی داره به جنبه و آگاهی و هدف خود فرد، بعضیها ممکنه به دلیل ناآگاهی و برداشت غلط آسیب هم دیده باشند!
16ـ موفقیت به نظر شما به چه معناست
به نظرم موفقیت یعنی اینکه از کار و زندگی و آنچه که هستیم راضی باشم نه اینکه هیچگاه شکست نخورده باشیم چون گاهی یه شکست پلی میشه واسه موفقیت.البت در صورتی که اهل تلاش باشیم و راه رو درست بریم وگرنه ممکنه یه معتاد هم از کار و زندگیش راضی باشه!
17ـ پیشنهاد برای مفید تر شدن تا لار افزایش کیفیت پستها دارید
افزایش کیفیت پستها بستگی به اعضا داره، یعنی هر کسی تنها زمانی پستی ارسال کنه که حرف یا پیشنهاد مفیدی برای گفتن داشته باشه.
18ـ یک جمله که در زندگی برایتان جا لب یا اموزنده مفید بوده یا از ان ا لهام گرفته اید بیان کنید
این حدیث زیبا از امام علی (ع) : آنچه برای خود می پسندید برای دیگران هم بپسندید و آنچه برای خود نمی پسندید برای دیگران هم نپسندید.
البته رعایت کردنش سخته!
19ـ صندلی داغ مجازی چه حسی بهت میده
خوبه باعث میشه یه خورده فکر کنیم
20ـ یک جمله درباره محمد ابراهیمی دختر مهربون بگوید
به محمد ابراهیمی و دختر مهربون خسته نباشید میگم
21ـ یه تجربه سنگین و با ارزش در زندگیت
ترچیح میدم بیان نکنم
22ـ بهترین اعضا تا لار نام ببرید
همه، هر کسی به نوبه خودش منحصر به فرد و خوبه
23ـ چند تا پیک یاپستی که بیشتر روی شما اثر گذاشته به ما معرفی کن
برای مثال: پستهای فرشته مهربان، پستهای آقای مسلمان که تدین ایشون توش هویداست،پستهای آقای کامران2007 که واقعا برام جالب و باعث افتخاره که با توجه به موقعیت و جایی که زندگی میکنه دارای این افکار و اعتقادات هست.آقای حامد65 هم همینطور
24ـ کدوم سو ا ل بیشتر داغت کرد
سوال قبل یعنی 23
25ـ یک بیت شعر قشنگ بگو
ای بسا ابلیس آدم رو که هست
پس به هر دستی نباید داد دست!
26ـ احسا سا تنون چگونه مدیریت می کنید
تکراری!
27ـ نظرتان درباره سری ششم صندلی داغ چه است و نمره چند می دهید
خوبه دست شما درد نکنه
28ـ اگر بری مکه اولین دعایی که میکنی
اللهم عجل لولیک الفرج
29ـ چه ماشینی دوست دارید..........سمند
30ـ چه رنگی را دوست دارید........آبی
31ـ یک جمله درباره مکه مدینه کربلا بگوید
خداوند زیارت مکه و مدینه و کربلا رو نصیب آرزومندان کنه(انشاء الله)
32ـ یه انتقاد از محمد ابراهیمی بگوید.........سوالاتون خیلی زیاده
33ـ به نظر تون خودتون وجود شما توی تا لار چه تاثیری داشته
خدا میدونه،اما فکر میکنم اگه مفید نبوده باشم مضر هم نبودم البته امیدوارم
34ـ به نظرتون بین علم و ثروت کدوم عا مل میتونه دلیلی بر خوشبختی باشه
به تنهایی،هیچکدام!
امیدوارم همیشه موفق باشید......ممنون شما هم همینطور :







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)