به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 43
  1. #31
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 18 تیر 92 [ 10:05]
    تاریخ عضویت
    1390-7-06
    نوشته ها
    14
    امتیاز
    1,737
    سطح
    24
    Points: 1,737, Level: 24
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 63
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    58

    تشکرشده 69 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خیانت باور نکردنی زنم

    به تجربه شما احترام می گذارم و همسرم را به تاپیک دعوت نمیکنم. من در شرایطی نیستم که بخوام همه چی را خودم تجربه کنم. سعی میکنم با ایشان یا حتی بدون ایشان ، هفته آینده به مشاور مراجعه کنم.

  2. 4 کاربر از پست مفید k_majid تشکرکرده اند .

    k_majid (پنجشنبه 14 مهر 90)

  3. #32
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 01 اردیبهشت 97 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1390-1-11
    نوشته ها
    1,700
    امتیاز
    16,289
    سطح
    81
    Points: 16,289, Level: 81
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,578

    تشکرشده 5,967 در 1,568 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    203
    Array

    RE: خیانت باور نکردنی زنم

    خیلی خوشحالم که می خواهید راه مشاوره رو در پیش بگیرید. امیدوارم بتونید مدیریت زندگیتون رو دوباره در دست بگیرید. این نشون میده که امید در شما موح می زنه و امید یعنی رسیدن.

    راستش فقط می خواستم یک اشاره بکنم که از نظر خدا تنها گناه نابخشودنی شرک و بقیه گناهها قابلیت بخشش رو در شرایطی دارند. برای تربیت بچه هاتون شاید بهتر باشه از این به بعد سعی کنید رنگ گناهها رو در زندگیتون کمرنگ کنید. بعضی از گناهها چون زیاد انجام میشه ما فکر میکنیم گناه نیست و متاسفانه اثراتش زندگیمون رو داغون می کنه. گناهانی مثل دروغ، سقط جنین، شراب خواری و .... گناهانی که پرده حیا و غیرت رو پاره می کنندو در زندگی خیلی از ماها انجام میشن.

    براتون ارزوی موفقیت دارم.
    هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
    و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند

  4. 4 کاربر از پست مفید deljoo_deltang تشکرکرده اند .

    **سهیل ** (جمعه 08 شهریور 92), deljoo_deltang (جمعه 15 مهر 90), مهرااد (شنبه 23 شهریور 92)

  5. #33
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 18 تیر 92 [ 10:05]
    تاریخ عضویت
    1390-7-06
    نوشته ها
    14
    امتیاز
    1,737
    سطح
    24
    Points: 1,737, Level: 24
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 63
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    58

    تشکرشده 69 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خیانت باور نکردنی زنم

    دلجوی گرامی ، راستش خودم هم نمی دانم که برای چی می خوام به مشاور مراجعه کنم. در حالی که اطمینان ندارم این زندگی نامشترک ، دوام زیادی داشته باشه. فقط به حرمت روزهای خوشی که با هم داشتیم، دلم می خواهد کمکش کنم . ولی 3 تا هدف اصلی را دنبال می کنم که نمیشه اسمش را امید به زندگی گذاشت،
    1.چرا همسرم به این کار اقدام کرده و چرا ادامه میدهد ، در حالی که می بیند من دارم خون گریه می کنم و روز به روز بیشتر آب می شم.
    2 . چطوری میشه درمانش کرد تا وضعش بدتر از این نشه.
    3 . راهی برای بازگشت به آرامش پیدا کنم برای خودم، همسر از دست رفته ام و دخترهام.

  6. 2 کاربر از پست مفید k_majid تشکرکرده اند .

    **سهیل ** (جمعه 08 شهریور 92), k_majid (جمعه 15 مهر 90)

  7. #34
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 01 اردیبهشت 97 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1390-1-11
    نوشته ها
    1,700
    امتیاز
    16,289
    سطح
    81
    Points: 16,289, Level: 81
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,578

    تشکرشده 5,967 در 1,568 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    203
    Array

    RE: خیانت باور نکردنی زنم

    اگر دوست ندارید اسمش رو امید بذارید اصراری نیست. اما

    نقل قول نوشته اصلی توسط kjalil
    دلجوی گرامی ، راستش خودم هم نمی دانم که برای چی می خوام به مشاور مراجعه کنم. در حالی که اطمینان ندارم این زندگی نامشترک ، دوام زیادی داشته باشه. فقط به حرمت روزهای خوشی که با هم داشتیم، دلم می خواهد کمکش کنم . ولی 3 تا هدف اصلی را دنبال می کنم که نمیشه اسمش را امید به زندگی گذاشت،
    1.چرا همسرم به این کار اقدام کرده و چرا ادامه میدهد ، در حالی که می بیند من دارم خون گریه می کنم و روز به روز بیشتر آب می شم.

    این یعنی می خواهید ریشه یابی مساله کنید و ریشه یابی به حل مساله منجر خواهد شد و این یعنی امید
    2 . چطوری میشه درمانش کرد تا وضعش بدتر از این نشه.

    این یعنی امید به درمان دارید.
    3 . راهی برای بازگشت به آرامش پیدا کنم برای خودم، همسر از دست رفته ام و دخترهام.


    این یعنی امید برای بدست اوردن ارامش دارید و یعنی امیدهایی (خودتون، همسرتون و دخترهاتون) در زندگیتون می درخشند.
    امیدوارم خداوند اجر تلاشی که می کنید بهتون سریعتر بده.
    هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
    و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند

  8. 5 کاربر از پست مفید deljoo_deltang تشکرکرده اند .

    deljoo_deltang (شنبه 16 مهر 90), مهرااد (شنبه 23 شهریور 92), اقای نجار (جمعه 07 فروردین 94)

  9. #35
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: خیانت باور نکردنی زنم

    جليل محترم


    حال روحي ات كاملا نسبت به شرايط نرمال است خودت را اذيت نكن . به مرور همه چيز بهتر خواهد شد . اندكي صبر و رها كردن مشكل و مسائل پيش آمده . فكرت را از اين افكار فعلا رها كن . مشاور به بهبود ي حالت كمك مي كند به شرط اينكه خودت بخواهي .


    مطمئن باش كه سربلند از اين دوران عبور خواهي كرد .




  10. 7 کاربر از پست مفید ani تشکرکرده اند .

    **سهیل ** (جمعه 08 شهریور 92), ani (شنبه 16 مهر 90)

  11. #36
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 23 اسفند 90 [ 11:41]
    تاریخ عضویت
    1390-7-03
    نوشته ها
    61
    امتیاز
    1,232
    سطح
    19
    Points: 1,232, Level: 19
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 68
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    76

    تشکرشده 79 در 40 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خیانت باور نکردنی زنم

    سلام

    خوشحالم از اینکه میخواید پیش یه مشاور برید .
    مشاوری رو انتخاب کنید که دلسوز باشه و مهارت کافی داشته باشه .

  12. 4 کاربر از پست مفید سمانه .ج تشکرکرده اند .

    **سهیل ** (جمعه 08 شهریور 92), سمانه .ج (شنبه 16 مهر 90)

  13. #37
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 18 تیر 92 [ 10:05]
    تاریخ عضویت
    1390-7-06
    نوشته ها
    14
    امتیاز
    1,737
    سطح
    24
    Points: 1,737, Level: 24
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 63
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    58

    تشکرشده 69 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خیانت باور نکردنی زنم

    دلجو، سمانه و آنی گرامی. از همدردیتون سپاسگزارم، از اینکه چند نفر وجود دارند که دلشون برام می تپد، واقعا احساس خوبی دارم.
    امروز صبح ساعت 8، دوباره شروع کرده که تو با زن همسایه،دخترخالت،همکارت،.... .. رابطه داشتی و توقدیس نیستی و تو این کارها رو کردی و منم تلافی کردم.
    آخه من چی بهش بگم . چه جوری قانعش کنم که به اون خیانت نکردم. بهش میگم هر مدرکی می خواهی ،بگو تا ارائه کنم.ریز مکالمات موبایلم، تلفن خانه، تلفن اداره و هر چی که تو بگی. میگه تو زرنگی ، دم به تله نمی دی ، من احساس کردم که تو این کارو کردی و از این حرفها.
    می گم ماه که همیشه پشت ابر نمیمونه، اگر بعد از این همه سال چیزی پیدا نکردی ، بخاطر اینه که چیزی وجود نداره عزیزم. خلاصه پاک قاطی کرده است. بهش گفتم دیگه با تو بحثی نمیکنم، اگر می خواهی، ادامه حرفها باشه در حضور یک مشاور بی طرف که بیشتر از من و تو می فهمه. بهش گفتم تو در حضور مشاور قول دادی که تمام ارتباطات قبلی را قطع کنی، ولی تو روزی 7 الی 8 تا اس ام اس می گیری و می فرستی.تو روزی 7 الی 8 تا ایمیل از 2 نفر که یکی از آنها ، مثلا دوست صمیمی من در محل کارم است ، می گیری و می فرستی.با آنها رابطه ایجاد کردی ......
    خدایا، پس خدمات پس از خلقتت کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دیگه از آستانه تحمل من خارج شده است!!!!!!

  14. 4 کاربر از پست مفید k_majid تشکرکرده اند .

    **سهیل ** (جمعه 08 شهریور 92), k_majid (شنبه 16 مهر 90)

  15. #38
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 06 آذر 90 [ 09:03]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    1,274
    امتیاز
    12,573
    سطح
    73
    Points: 12,573, Level: 73
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 277
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,481

    تشکرشده 3,465 در 1,036 پست

    Rep Power
    146
    Array

    RE: خیانت باور نکردنی زنم

    سلام
    آقا جلیل!
    من اصلا دوست ندارم نه به شما نه به هر کس دیگه بگم جدایی برات بهترین راهه کارشناس مذهبی یا روانشناس و مشاور هم نیستم اما یک مسلمانم که در حد توانم سعی میکنم به دستورات دینی عمل کنم و نظر شخصیم رو میگم.

    روابط زناشویی خارح از تعهد زن و شوهری که زنا نام داره این روزها برای خیلیها عادی شده و تنها یک اشتباه برای بعضیها هم توجیهی برای کم کاری همسر یا... اما در هر صورت زناست.

    امام رضا (ع) می فرمایند : عمل زنا گناهش از آدم کشی و قتل نفس بیشتر است زیرا شخص قاتل جز مقتول کسی را فاسد نگرداند ولی شخص زناکار با این کارش نسلی را تا روز قیامت فاسد میگرداند.
    تفسیر جامع جلد 4 صفحه

    در مذمت زنا روایات بسیاره که همین یکی رو اگر دقت کنیم کافیه.

    اگر همسر شما از کار زشتی که مرتکب شده قلبا و عملا پشیمان باشه و توبه کنه و دیگه هرگز گرد چنین عملی نگرده، بله میشه ایشون رو بخشید چون خداوند فرد توبه کار رو می بخشه ما کی باشیم که نبخشیم!

    اما چیزی که مهمه اینه که همسر شما نه تنها اظهار پشیمانی حتی زبانا نمیکنه و مدام در پی توجیه کارش هست در چنین مواقعی در مواجهه با چنین عمل گناهی آیا راهی برای بخشش هست؟
    به نظر من که نه نیست.
    همسر شما اگر بداخلاق یا بددهن یا ... میشد شما به خاطر بچه هاتون کوتاه بیاید و تحملش کنید تا بلکه شایه اش رو سر دخترهاتون باشه که مبادا راه کج نرن اما ایشون توی مهمترین مسئله مشکل داره و من که فکر میکنم بچه ها ازش دور باشند خیلی بهتره چرا که بچه ها از بزرگترها و اعمالشون الگوسازی میکنند.

    جدا من نمیدونم اگه قرار باشه هر زندگی ای حتی چنین زندگی ای رو حفظ کرد پس خداوند طلاق رو برای چه مواقعی حلال کرده؟

    براتون دعا میکنم هرآنچه خیر و صلاحتون هست اتفاق بیوفته انشاء الله.
    موفق باشید

  16. 5 کاربر از پست مفید m.mouod تشکرکرده اند .

    **سهیل ** (جمعه 08 شهریور 92), m.mouod (دوشنبه 18 مهر 90)

  17. #39
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: خیانت باور نکردنی زنم

    جليل محترم

    چيزي كه در زندگي شما به شكل دو طرفه از بين رفته اعتماد است .

    ارتباط همسر شما با همكار و دوست صميمي تان نكته اي را به ذهن من رساند شايد اين زاويه ديد تازه باشد و البته بسيار خوشبينانه.

    شما مطمئن هستيد كه اين ارتباط ، ارتباط نا سالمي است ؟!
    شايد همسر شما ، از دوست شما كمك مي گيريد .....

    گاهي در فشارها آن چنان ذهن دنبال منفي ها مي رود كه از هر عمل و حرف و صحبتي برداشت منفي و ....مي كند .

    شما فرموديد همسرم فكر مي كند كه من به او خيانت كرده ام در حالي كه اينگونه نيست
    شايد شما هم در مورد همسر خود دچار چنين حكايتي هستيد و به افكار خود بال و پر زيادتر از واقعيت داده باشيد .
    مخصوصا كه خانم شما چون چنين احساسي دارد و با حس انتقام هم روبه رو است به واقع بدون اينكه عمل خلافي از نظر جنسي و .... انجام داده باشد .....نقش زجر دهنده بازي مي كند و ....( البته اين نقش در شما دو نفر تغيير مي كند )‌


    من به كرات در خانم ها ديده ام كه وقتي از زندگي و همسرشان به نوعي نااميد مي شوند متوصل به فاميل و دوست و آشنا و غير آشنا و.... مي شوند و از آنها راه كار مي گيرند و البته در ميان ممكن است فردي اگر مسئولانه برخورد نكند حتي با دادن اطلاعات غلط آتش بيار معركه بشود و......


    و در بسياري از مواقع هم شاهد بوده ام كه يكي از همسران با زن و يا مرد ديگري ارتباط گرفته كه فقط از زندگي اش و بي وفايي همسرش و ....با يك غريبه و غير همجنس صحبت كند ( به تائيد شده بودن و يا نشدن اين قضيه كاري ندارم ) اما فقط دارم از تجربيات خودم مي گويم يعني به نوعي مسئله به شدتي كه طرف مقابل فكر مي كند فاجعه نيست و .....




    براي مثال خودم يك مورد را شاهد بودم كه ابدا مرد با زن هاي غريبه با هم ارتباط ( جنسي )نداشتند دو دوست ساده بودند اما به صرف انتقام گيري از زن ( به اتهام اينكه زن همسرش را تائيد و نوازش نمي كند و ...)‌ با هم تباني كرده بودندو مخرفاتي به هم مي بافتند و تحويل خانم همسر مي دادند و ........كه خواب و خوراك را از زن گرفته بود و .....و در نهايت زندگي اين زوج بر اثر اين رفتارهاي كودكانه و .....به جدايي كشيده شد و مرد امروز مثل هاپو از كرده ي خود پشيمان است اما ذهن خانم كاملا نسبت به مرد ،بي دليل بي اعتماد شد


    از اين ابعاد هم ماجرا را بررسي كنيد و باز بهترين راه همان مشاور رفتن است






    و باز ياد آوري مي كنم صحبت و منش اميرالمومنين را .


  18. 5 کاربر از پست مفید ani تشکرکرده اند .

    **سهیل ** (جمعه 08 شهریور 92), ani (شنبه 16 مهر 90), del (شنبه 09 شهریور 92)

  19. #40
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: خیانت باور نکردنی زنم

    kjalil گرامی

    فضای مجازی بیش از این امکان راهنمایی شما را ندارد ، موضوع و مشکل شماباید با مشاوره خانواده و حتی روانشناس بالینی پی گیری شود .


    لذا تاپیک قفل می گردد و از شما تقاضا می شود حضوری پی گیر مشکل خود باشید .


    .

  20. 2 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (یکشنبه 17 مهر 90)


 
صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:04 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.