RE: خیانت باور نکردنی زنم
اگر دوست ندارید اسمش رو امید بذارید اصراری نیست. اما

نوشته اصلی توسط
kjalil
دلجوی گرامی ، راستش خودم هم نمی دانم که برای چی می خوام به مشاور مراجعه کنم. در حالی که اطمینان ندارم این زندگی نامشترک ، دوام زیادی داشته باشه. فقط به حرمت روزهای خوشی که با هم داشتیم، دلم می خواهد کمکش کنم . ولی 3 تا هدف اصلی را دنبال می کنم که نمیشه اسمش را امید به زندگی گذاشت،
1.چرا همسرم به این کار اقدام کرده و چرا ادامه میدهد ، در حالی که می بیند من دارم خون گریه می کنم و روز به روز بیشتر آب می شم.
این یعنی می خواهید ریشه یابی مساله کنید و ریشه یابی به حل مساله منجر خواهد شد و این یعنی امید
2 . چطوری میشه درمانش کرد تا وضعش بدتر از این نشه.
این یعنی امید به درمان دارید.
3 . راهی برای بازگشت به آرامش پیدا کنم برای خودم، همسر از دست رفته ام و دخترهام.
این یعنی امید برای بدست اوردن ارامش دارید و یعنی امیدهایی (خودتون، همسرتون و دخترهاتون) در زندگیتون می درخشند.
امیدوارم خداوند اجر تلاشی که می کنید بهتون سریعتر بده.
هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند
علاقه مندی ها (Bookmarks)