دانای عزیز:
سلام و خوشامد گوئی...
عزیز من مگر میشه پدری بد فرزند خودش رو بخواد...شاید خواهر شما رفتارهائی از خودش نشون داده که پدر شما احساس کرده فاقد قدرت تصمیم گیری در مورد ازدواج هست.... بعد هم مگر 25 سال سن زیادی هست که اینقدر عجولانه ثصمیم بگیرین..
به نطر من قبل از هر چیز با پدرتون خانوادگی وارد مشورت بشید.... در ضمن میشه بپرسم نظر مادر شما چی هست؟
اگر میبینید که به هیچ عنوان پدر شما حاضر به صبر کردن نیست از مادرتون کمک بخواین... خواهر شما وقتی احساس کنه از لحاظ زمانی تحت فشار نیست 100% با دید و خیالی آسوده تر تصمیم بگیره...
از پدرتون بخواین که چند جلسه ملاقات حضوری خواهرتون رو با این آقا فراهم کنه...
از خواهرتون هم بخواین خیلی عاقلانه در این ملاقاتها نتیجه گیری کنه..
امیدوارم بتونین این کارها رو عملی کنین..
موفق باشین








علاقه مندی ها (Bookmarks)