به تجربه شما احترام می گذارم و همسرم را به تاپیک دعوت نمیکنم. من در شرایطی نیستم که بخوام همه چی را خودم تجربه کنم. سعی میکنم با ایشان یا حتی بدون ایشان ، هفته آینده به مشاور مراجعه کنم.
تشکرشده 69 در 14 پست
به تجربه شما احترام می گذارم و همسرم را به تاپیک دعوت نمیکنم. من در شرایطی نیستم که بخوام همه چی را خودم تجربه کنم. سعی میکنم با ایشان یا حتی بدون ایشان ، هفته آینده به مشاور مراجعه کنم.
k_majid (شنبه 16 مهر 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)