دقيقا دوستان خوب اشاره كردن.. در اصل ظاهر افراد نيست كه ما رو دفع ميكنه.چون بالشخصه معتقدم ب چهره ها به اصطلاح نازيبا( چون معتقدم هيچكي در اصل زشت نيست)در گذر زمان بواسطه خلق خوش در ذهن ما زيبا ميشينن و بالعكس بسيار زيبا روياني كه اخلاق بدشون اونا رو از چشم ما ميندازه..
به نظر مياد بهتره اين رابطه رو دامه ندي اما چنان كن كه دلي رو نشكني برادر. و اگر اين رابطه طول كشيده است اين انفصال هرچه دقيق تر و ظريف تر و محترمانه تر و زودتر باشه بهتر.








علاقه مندی ها (Bookmarks)