مرسیییییییییییییییییییییی یییییییییییییی دوست عزیز عالی بوود...بله متاسفانه خودم فکر میکنم بیشتر به خاطر رودروایسیم باشه که اخلاق خیلی بدیه!!
منم با نظر شما موافقم اما مشکل اصلی من در حال حاضر رودروایسی زاد که نمیدونم چجور حلش کنم!!