مرسیییییییییییییییییییییی یییییییییییییی دوست عزیز عالی بوود...بله متاسفانه خودم فکر میکنم بیشتر به خاطر رودروایسیم باشه که اخلاق خیلی بدیه!!
منم با نظر شما موافقم اما مشکل اصلی من در حال حاضر رودروایسی زاد که نمیدونم چجور حلش کنم!!
تشکرشده 141 در 76 پست
مرسیییییییییییییییییییییی یییییییییییییی دوست عزیز عالی بوود...بله متاسفانه خودم فکر میکنم بیشتر به خاطر رودروایسیم باشه که اخلاق خیلی بدیه!!
منم با نظر شما موافقم اما مشکل اصلی من در حال حاضر رودروایسی زاد که نمیدونم چجور حلش کنم!!
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)