1. حتي اگه خانواده همسرم در حق من (به عنوان عروسشون) خيلي ظلم كرده باشند. درك كنم و بفهمم كه همسرم به ارتباط با پدر و مادرش احتياج داره و نبايد سعي در دور كردن همسرم از خانوادش داشته باشم.
2. به هيچ وجه در كار همسرم تجسس نكنم و حرص الكي نخورم . (خصوصا جستجوي موبايل براي پيدا كردن شماره مامانش در اون)
3. وقتي محبتي (مادي و معنوي) به همسرم مي كنم بلافاصله توقع جبران محبتم را نداشته باشم.
4. هيچ وقت سعي نكنم همسرم را در مقام قضاوت ميان خودم و خانوادش قرار بدم و ازش بخوام كه خانوادش را مقصر بدونه.
5. هيچ وقت و به هيچ وجه بدي خانواده همسرم را به همسرم نگم حتي اگه خيلي در حقم ظلم كرده باشند.
6. خودم را به طور مستقيم در امور مالي خانه درگير نكنم و اگه كمكي هم مي كنم كاملا غير مستقيم باشه تا غرور همسرم خدشه دار نشه.







)
پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)