خانم پاییزان 2 عزیز ، من هم به شما و خانواده محترمتان درگذشت مرحومه بزرگوار رو تسلیت
میگم و امیدوارم که روحشون شاد باشه و مورد غفران و رحمت الهی قرار بگیرند و با ائمه اطهار
محشور بشوند...اگه توفیق باشه حتما براشون نماز میخونیم امشب
تشکرشده 8,998 در 1,493 پست
خانم پاییزان 2 عزیز ، من هم به شما و خانواده محترمتان درگذشت مرحومه بزرگوار رو تسلیت
میگم و امیدوارم که روحشون شاد باشه و مورد غفران و رحمت الهی قرار بگیرند و با ائمه اطهار
محشور بشوند...اگه توفیق باشه حتما براشون نماز میخونیم امشب
bahar.shadi (یکشنبه 13 آذر 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)