سلام عزیزم
دوست خوبم چرا با خودت این کارا رو میکنی؟؟؟
ارزشت خیلی خیلی بالاتر از این حرفاست
حیف تو نیست؟؟؟
البته من فقط بر اساس حرفات دارم اینو میگم.
عزیز دلم داره باهات بازی میکنه. اگه دوست داری باهات بازی کنه به این رابطه ادامه بده.(ببخشید که این قدر رک میگم)
ولی این طوری فایده نداره.این بهانه ها چیه در میاره وحرفاش غیر منطقیه.
خلاصه ی حرفم اینه که باهاش قطع ارتباط کن
باور کن به نفعته.اولش یک کم سخته ولی بعد عادت میکنی.
میفهمم سخته.درک میکنم.
ولی این پسر ارزش نداره.هنوز تکلیف خودشو نمیدونه
موقعیت هاتو از دست نده عزیزم![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)