علی جان در اینگونه موارد انسان نمیتواند حضورا با کسی غیر از مشاور صحبت کند. بخاطر حفظ ابرو البته اگه هنوز چیزی مانده باشه ولی با نظر شما موافقم و سعی می کنم در دنیای مجازی با دوستانی نظیر شما ارتباط برقرار کنم و از تجربیات مشابه استفاده کنم. کمی سبکتر میشم.ممنون








علاقه مندی ها (Bookmarks)