واقعا ممنون تاپیکم دنبال می کنید .یعنی شما می گید ازادش بزارم اگه دوباره اشتباه کرد بازم بهم بگه زیاد ازادم گذاشتی حوصله پدر مادرش ندارم بعد منو مقصر میدونن که زیاد پسرشو ازاد گذاشتم چون اولین باری که فهمیده بودم پدر و مادرشو در جریان گذاشتم وچند روزی اونجا موندم وبعد پدرش واسطه شد رفتم سر خونه وزندگیم.بار دوم فهمیده ام تصمیم جدایی گرفتم ورفتم خونه مامانم.پدر شوهر ومادر شوهرم به جای اینکه بیان ارومم کنن بامن دعوا داشتن چرا قهر کردی رفتی خونه مادرت میومدی خونه ما حلش میکردیم وبهم گفتن تو زیاد قضیه رو کش میدی به جهنم طلاق می گیری ماهم واسه پسرمون میریم خواستگاری.روزهای خیلی سختی پشت سر گذاشتم وباتموم این حرفها خونشون رفت وامد می کنم وتا حالا بهشون نگفتم چرا این حرفهارو زدن وبیشتر پسرشون تشویق میکردن.هرگز فکر نمی کردم بدبخت بشم چون شوهرم رو خیلی دوست داشتم فکر می کردم اونم خیلی دوستم داره








علاقه مندی ها (Bookmarks)