سلامنوشته اصلی توسط ليلا موفق
به نظر من بیشتر به خاطر تربیت و انتظاری که جامعه از افراد داره و این مورد تو کشور ما هم حادتره چون چند همسری برای مردان مجاز است و یه چیز طبیعی حساب میشه و در صورت روابط خارج از ازدواج هم این اشتباه برای مردان کوچکتر در نظر گرفته میشه . باید بگم این حساسیت بیشتر نسبت به زنان فقط مختص کشور ما هم نیست و در کشورهای غربی هم ( برخلاف تصور ما ایرانی ها ) گرچه با خشونت نباشد ولی با محکومیت بیشتری نسبت به مردان همراه است و این دلیلش به نظر من اینه که برای هر مردی تصور اینکه بچه متولد شده از همسرش مال یک فرد دیگری باشه غیر قابل تصوره و بزرگترین تحقیر براش حساب میشه و این حس به صورت تاریخی به مردان آموزش داده شده تا از خانوادشون محافظت کنند . دلیل دیگرش به نظر من به رفتار خود خانم ها بر میگرده چون اینجور موارد رو راحت تر می بخشند و یه نگاهی به آمار قتل ها بندازید چه تعدادی از خانوم ها به خاطر خیانت شوهرشون اینقدر خشمگین شدند که دست به قتل بزنند ولی در مورد مردها از این موارد در ایران و همه کشورها به وفور دیده میشه البته نمی گم همه دست به قتل بزنند ولی لااقل می تونند روی جدایی تاکید کنند ولی حالا به نظر من بیشتر به خاطر عدم تامین مالی و وابستگی به ادامه زندگی با مرد خیانت کار راضی میشن .







علاقه مندی ها (Bookmarks)