با سلام خدمت اعضا محترم
من 46 سالم و 40 سالشه.69 روز پیش متوجه شدم که همسرم با چند نفر رابطه داره و با 2 نفر از آنها رابطه جنسی. الان حدود 2 سال که به این کار مشغول است. وقتی فهمیدم در یک لحظه احساس کردم خاکستر شدم ،خاک شدم ،نابود شدم ،له شدم. در عرض این مدت 8 کیلو وزن از دست دادم. قبافه ام شبیه علامت سوال شده. یک شب سعی کردم با چاقو رگمو بزنم. دلش برام سوخت و منو پیش مشاور برد. منو مقصر می دونه. علی آقا اگر جای من بدبخت بودی چکار می کردی؟ بارها به خودم میگم ای کاش متن اس ام اس هایی رو که گرفته بود نمی خوندم. من زنمو با چه کلماتی صدا می کردم و اون بی همه چیز با چه کلماتی. دردی دارم به بزرگی موجهای سونامی، حر نفسی که فرو میدم ،درده که بیرون می آید. ای کاش می تونستم با کسی حرف یزنم. با آبروی رفتم چه کار کنم.جواب دو تا دخترهامو چی بدم. دختر کوچیکم تاره چند روز پیش رفت کلاس اول.








علاقه مندی ها (Bookmarks)