سلام دوست عزیز من برای مشکل خودم می رم روانشناس که خیلی هم معروف است او به من گفت هیچ دختری که عقد است نباید رابطه جنسی کامل با همسرش برقرار کند می گه من به خواهرم هم همین می گم شما هم می توانید روابطتان در همان چهارچوب باشذ
تشکرشده 71 در 39 پست
سلام دوست عزیز من برای مشکل خودم می رم روانشناس که خیلی هم معروف است او به من گفت هیچ دختری که عقد است نباید رابطه جنسی کامل با همسرش برقرار کند می گه من به خواهرم هم همین می گم شما هم می توانید روابطتان در همان چهارچوب باشذ
as56 (شنبه 09 مهر 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)