اگر جوابی ننوشتم نخواستم افکارت را شلوغ تر کنم .
آلان بیشتر از هر چیز به آرامش نیاز داری .
بارها دیده ام که به تالار میایی و موضوعات دوستانت را با اشتیاق دنبال میکنی . این حس بسیار زیباست اما نکند ناخداگاه این موضوعات بر تو اثری سوء بگذارد . کمی احتیاط کن !
![]()










علاقه مندی ها (Bookmarks)