عزیزم اینقدر نا امید نباش، شوهرم اوایل خیلی بدتر بود و علاوه بر بدبینی پرخاشگری هم داشت ولی خوشبختانه خودش میدونست مشکل داره و دنبال درمان بود پیش روان پزشک رفت و حدودا 6 ماه دارو مصرف کرد و دائما بهش مراجعه میکرد خییییلی بهتر شد طوری که هم من و هم خودش همیشه اون روان پزشک و دعا میکنیم، شاید همسر تو هم بیماره و خیلی رفتاراش غیر ارادیه، باهاش صحبت کن و راضیش کن که به پزشک مراجعه کنه، یه کار دیگه هم بکن به یک دکتر طب سنتی مراجعه کن و خصوصیات همسرت و بگو (البته تو چند تاش و بگی خودش مابقی رو بهت میگه!) باور کن که اختلالات مزاجی شدیدا روی افکار و رفتار آدما تاثیر میذاره، اون حتما راهنماییت میکنه که چه خوراکی هایی برای همسرت خوبه و چه چیزایی مضر![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)