برادرم در ميون ما گيلكا يه مثل درست هست كه من تو اين 40 سال ديدم درسيته. خداوند دست هيچ تلاشگري رو خالي نميذاره اما دست دونفر رو واقعا سريع پر ميكنه والديني كه فرزندي رو دارن و براي حفظ زندگيش تلاش ميكنن و دو انساني كه با توكل قصد پيوند مقدس ازدواج رو دارن.. ضمن تاييد نظر باقي دوستان ازتون ميخوام به جاي فكر كردن براي بهم زدن اين پيوند مقدس تلاشتونو زيادكنين و در عوض به كم كردن از زوايد ابتداي زندگي و ازدواج بپردازين.. ايشالله كه خوشبخت ميشين![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)