saint mary عزیزم ممنون که باهام همدردی میکنی، اون موقعی که پیش مشاور رفته بودم بیشتر به خاطر اختلاف همسرم با خانوادم بود که زیاد فرصت نشد راجع به رابطه ی خودمون صحبت کنم، پیشنهاد مشاور برای کاهش اختلافات اول این بود که به هیچ وجه از دیگران جلو همسرم دفاع نکنم همیشه حق رو بهش بدم، رابطمون رو با خانواده ها به حداقل و به قول مشاور استاندارد روابط یعنی هفته ای یک بار و فقط یک وعده غذایی کاهش بدیم تا برخوردها کمتر بشه، تا حد امکان زمینه های بروز اختلاف رو کم کنم، اما راجع به روابط خودمون گفت باید مشاوره ی دو نفره بیاید، که برای هفته بعد وقت گرفتم، ولی یه موردی که من با تجربه بهم ثابت شده اینه که هر وقت از لحاظ جنسی تامینه و راضی خیلی کمتر گیر میده و علاقش بهم بیشتر میشه، ولی متاسفانه به خاطر مشغله های فراوونی که برای خودش درست کرده اصلا فرصت رسیدگی به هم رو نداریم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)