به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

Threaded View

  1. #5
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 بهمن 91 [ 20:36]
    تاریخ عضویت
    1390-6-29
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    1,200
    سطح
    18
    Points: 1,200, Level: 18
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 100
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    38

    تشکرشده 38 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: کمک کنید تا این زندگی ازهم نپاشه

    نقل قول نوشته اصلی توسط ليلا موفق
    آقاي گيلبر اينا كه نوشتي واقعي بود يا يك تراژدي كمدي؟
    دست شما درد نکنه دیگه
    داستان کاملا واقعیه

    نقل قول نوشته اصلی توسط baby
    نقل قول نوشته اصلی توسط gilber

    گاهی وقتا میگم.خدایا انصافتو شکر.چرا هرچی نکبت و بدبختی داشتی رو سر این خونواده پیاده کردی؟!

    من و چندتا از دوستان دیگه هم دلمون به حالشون سوخت و داریم عقلامونو روهم میریزیم تا یه جوری زندگی اینارو سر و سامون بدیم.
    گبلیر جان
    خیلی ببخشید ، این دوستتون چنگیز خان بلانسبت هر غلطی خواسته کرده ، خودش رو تو هر کثافتی انداخته ، دزدی و خلاف و اعتیاد و غیره ، بعد این چه اظهار نظریه که می کنی مگه خدا نعوذ بالله نکبت و بدبختی داره که بریزه رو سر یه آدم !!!!
    خداوند به هیچ کس ستم نمی کنه


    تمام تمرکز شما دوستان خوب این آقا چنگیز، باید رو خود ایشون باشه ، زندگی مشترکش رو کاری نداشته باشید فعلا ، فک کنید مجرده و در این دام ها افتاده ، کاری رو که قبلا باید می کردین رو انجام بدید ، براش وقت بذارید تا بتونه یکی یکی این رفتارها رو کنار بذاره ، وامیدوارم ! موفق بشین.

    دوتا سوال:

    1-انگیزه تون از کمک به ایشون
    2- چرا تو این مدت به فکر کمک نیفتادین ، یه باره که معتاد به شیشه ، دزد و قمه کش و ... نشده ؟
    سلام
    از راهنماییتون ممنون
    فرمایش شما درست.ایشون هر غلطی خواست کرد
    اما پدر و مادر و زن و بچش چه گناهی داشتند آخه؟!!!
    1-انگیزه من از کمک کردن به این اقا.دوستیمونه.ما از بچگی باهم بزرگ شدیم.و نسبت بهش احساس مسئولیت میکنم
    میدونم ذاتا ادم بدی نبود و نیست.و یک سری اتفاقات و بدشانسی ها تو زندگیش افتاد که باعث شد به راه کج بره.حتی وقتی خودمو جاش میزارم .میبینم اگر اون اتفاقات برای من هم میفتاد لابد الان یه معتاد و قمه کش بودم

    2-خداییش من اگه میدونستم وضعش اینجوریه .خیلی زودتر از این بهش کمک میکرد
    بنده چهارسال دانشجو بودم و تو شهر خودمون نبودم.و از احمد(همون چنگیز)هم خبر نداشتم.فقط گاهی اوقات دوستام توتلفن میگفتن چنگیز خیلی عوض شده و اون آدم قدیم نیست و زندگیش داره میپاشه و اینا
    ولی درمورد قمه کشی.از نوجوانی آدم شری بود.و همیشه مامور در خونشون بود و دنبالش بودن
    ما هم هممون اونوقتا بچه بودیم و کاری نمیتونستیم براش بکنیم.باید بزرگترها یه اقدامی میکردند که نکردند

    بازم از راهنماییتون ممنونم

  2. کاربر روبرو از پست مفید gilber تشکرکرده است .

    gilber (سه شنبه 05 مهر 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:18 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.