
نوشته اصلی توسط
gilber
گاهی وقتا میگم.خدایا انصافتو شکر.چرا هرچی نکبت و بدبختی داشتی رو سر این خونواده پیاده کردی؟!
من و چندتا از دوستان دیگه هم دلمون به حالشون سوخت و داریم عقلامونو روهم میریزیم تا یه جوری زندگی اینارو سر و سامون بدیم.
گبلیر جان
خیلی ببخشید ، این دوستتون چنگیز خان بلانسبت هر غلطی خواسته کرده ، خودش رو تو هر کثافتی انداخته ، دزدی و خلاف و اعتیاد و غیره ، بعد این چه اظهار نظریه که می کنی مگه خدا نعوذ بالله نکبت و بدبختی داره که بریزه رو سر یه آدم !!!!
خداوند به هیچ کس ستم نمی کنه
تمام تمرکز شما دوستان خوب این آقا چنگیز، باید رو خود ایشون باشه ، زندگی مشترکش رو کاری نداشته باشید فعلا ، فک کنید مجرده و در این دام ها افتاده ، کاری رو که قبلا باید می کردین رو انجام بدید ، براش وقت بذارید تا بتونه یکی یکی این رفتارها رو کنار بذاره ، وامیدوارم ! موفق بشین.
دوتا سوال:
1-انگیزه تون از کمک به ایشون
2- چرا تو این مدت به فکر کمک نیفتادین ، یه باره که معتاد به شیشه ، دزد و قمه کش و ... نشده ؟
علاقه مندی ها (Bookmarks)