تا قبل از عقد دو طرف این حقو دارن پشیمون بشن.ولی نسبت به رفتارشون نسبت به هم مسئولن.نباید طوری رفتار می کردی
که وابستگی به وجود بیاد.اگر این دخترو مناسب می دونی وقت بگیر تا مشکلتو حل کنی اگرم مشکل خود دخترست زودتر
تمومش کن.
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
تا قبل از عقد دو طرف این حقو دارن پشیمون بشن.ولی نسبت به رفتارشون نسبت به هم مسئولن.نباید طوری رفتار می کردی
که وابستگی به وجود بیاد.اگر این دخترو مناسب می دونی وقت بگیر تا مشکلتو حل کنی اگرم مشکل خود دخترست زودتر
تمومش کن.
فرهنگ 27 (سه شنبه 05 مهر 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)