سلام دوستان
من عضو جديد هستم ، با نظر دوستي كه مي گفت روحيان زنان و مردان متفاوت است و بايد اين تفاوت را درك كرد كاملا" موافقم و اين نكته را هم ميخوام اضافه كنم كه بايد يه اين روحيات احترام گذاشت و لي متاسفانه مردها اغلب زنان را به دليل برخي ازاين احساسات و روحيات تحقير كرده و نه تنها درك نمي كنند بلكه سعي در از بين بردن اعتماد بنفس زنان دارند.اميدوارم روزي مردها اينو بفهمند كه يك زن در زندگيش فقط محبت ، احترام و اعتماد ميخواد.







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)