تولدت مبارک......:310
تولدت مبارک.....
happy birthday
فک کنم شما دیگه ادم دیروز نیستی... بعد زیارت کلی تغییر کردی...معلومه دست خالی برنگشتی, امام رضا دستتو گرفته.... پس دوباره متولد شدی..
بلندتر میگم تولدت مبارک..
حالا که دوباره متولد شدی باید برات اسم بذاریم , نمیشه که بدون اسم بمونی
دوس داری اسمت چی باشه!!!!
من که میگم هرکی یه اسم پیشنهاد بده, قشنگترین اسم رو خود خانم mehrabooni انتخاب کنه؛
من اسمتو میذارم : افتاب مهربونی
چطوره؟؟












علاقه مندی ها (Bookmarks)