من هم متاسفانه با این مشکل مواجهم، پست هایدی خیلی کامل و جامع بود، من که استفاده کردم ضمنا چیزی که با تجربه به من ثابت شده اینه که با این جور افراد اصلا نباید بحث کنی که بخوای توجیهش کنی چون اثر عکس میذاره و ضمنا رابطش با تو هم خراب میشه، همیشه از در دلجویی و اینکه حق با تو هست باید وارد بشی، باید احساس کنه که تو طرف اونی نه کسه دیگه ای.









علاقه مندی ها (Bookmarks)