من که بین دوستان بی سواد هم حساب نمیشم ولی جسارت می کنم که اظهار نظر کنم.
راستش من فکر می کنم آقای شما احتمالاً ببخشیدا ولی داره همش شما رو مقایسه می کنه. حالا یا با دخترهای خیابون، یا با فیلم یا با خانم های دوستاش و .....
من خودم که از خانمم بعضاً ایراد می گرفتم و هنوزم تو ذهنم گاهی می گیرم واسه اینه که اونو با بقیه مقایسه می کردم. ولی الان دیگه تقریباً می دونم که از نظر ظاهر و زیبایی نباید آدمو خودشو خیلی پر توقع کنه وگرنه به قول یه فیلمی اون وقت دیگه زیبایی های دم دستش رو نمی بینه .
من خودم به خانمم اوایل ایراد می گرفتم و همش تو عذاب بودم. چون هم اونو ناراحت می کردم هم خودمو باید کلی وقتمو تلف می کردم که منت کشی کنم و عذرخواهی. اما بعداً فهمیدم که واقعاً میشه خوب صحبت کرد و لذت برد !!
در مورد راهکار هم جسارت نمی کنم در حضور دوستان مجرب تالار بی ادبی کنم. فقط خواستم یه نظر داده باشم









علاقه مندی ها (Bookmarks)